söndag 25 april 2010

Pallen

Hej

Idag gick säsongens andra tävling för säsongen. Vi mönstrade på med Mattias, Henrik och mig Stefan. Jag har ju varit sjuk och tyvärr känt mig väldigt ur form. Så vi satte förhoppningarna till Henrik och Mattias.

Som tur var så var det ett typiskt senior race där ingen gör något och tempot var som på en snabb distans runda med en motionsklubb i Göteborg som har valt rött och blått som teamfärger. Detta gjorde att jag lyckades hänga med hela racet och plocka en tredjeplats i min klass. Henrik blev tvåa i sin klass.

Så här såg klungspurten ut med Henrik i täten.

Mattias satt med klungan i mål. Kändes bra för mig att fullfölja säsongens första tävling och inte flyga av. Nu blir det hårdköra på tisdagens träning för att försöka komma i ännu lite bättre form till Hammarö.


Henrik på pallen tillsammans med Bonnvier och Bolteus.

Stefan på pallen.


Länk till resultaten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar