onsdag 23 februari 2011

beställ ALDRIG av Italienare

Hej

Vill bara skrika ut lite av min frustration över Italienska skitföretag. Beställ ALDRIG, ALDRIG något av ett Italienskt företag. Dom är så vansinnigt slöa och ovilliga att få saker gjort att man blir helt mörkrädd.

Förutom det är det ett bra land att vara i och cykla. En vecka här kan se ut så här:

2.50 timmar distans
1,5 timme gym + 30 min TC 50 kadens på tröskel med spurter
5 timmar distans med spurter
4 timmar distans med spurter
4 timmar distans med inslag av tröskel. Gasa på med lokala klubben.

Men nu är det lugnare vecka för på söndag som vädret tillåter skall vi köra Granfondo med Sara som kommer ned.

Min förhoppning är att få all styrka och distansträning gjord när Italienvistelsen är över för sen åker vi direkt till Mallis och där vill jag gasa på. CK Master är ju nere samtidigt och vi kommer säkert anordna lite småtävlingar med dom jag, Mattias, Joakim, Martin, Bea och Martina

//Stefan

5 kommentarer:

  1. Dra inte alla över en kant. Extralite verkar ju väldigt bra att ha och göra med.

    SvaraRadera
  2. Gammal sanning i cykelklädbranschen: "Skall man handla kläder av italienare krävs det folk på plats. Som har vapen"...

    SvaraRadera
  3. Hoppas du menar spårvagnar och inte Castelli...?!

    SvaraRadera
  4. Hej Jonas
    Nu såg jag vad du menar. Men dom säljer inte teamkläder. Jag får väl ändra mig till Beställ ALDRIG ALDRIG något av ett italienskt företag om det inte heter extra lite då.

    Stefan

    SvaraRadera