fredag 1 april 2011

Lite självupptagenhet

Hej
Idag satt jag på ett cafè i Lloret på Mallis och beundrade min De Rosa tillsammans med 3 "locals" och filosoferade över varför jag tycker det är helrätt med 38 mm kolfiberfälgar istället för högprofilhjul. Jag och Mattiasarna var dom enda i teamet som valde den lägre varianten när Revolver racing gav oss alternativen.


En sak som var schyst med dom nya hjulen är att Revolver erbjuder "pimp my ride". Det vill säga att kunderna kan välja hur dom vill att hjulen skall se ut färgmässigt. Jag som är Italienskadad valde självklart gråsilver/vit/röd som Bora Ultra hjulen. Matchar dessutom min De Rosa riktigt bra. Medan t. ex. Lunkan däremot självklart valde celestegrönt till sin nya Bianchi.

När det gäller iphone & iPod reparationer så är det Mumien.se som gäller. Dom reparerade min iPhone på 10 minuter när jag var inne hos dom tidigare i veckan.

Mumien AB ordnar även displaybyte på Sonyericsson och alla andra mobiltelefoner.

// Team Mumien.se








2 kommentarer:

  1. Jag dör av skratt "Göteborgs största cykelhandlare (i dubbel bemärkelse)"

    /anonym

    SvaraRadera
  2. ...jag har oxå 38mm...

    //mattias DS

    SvaraRadera