torsdag 26 maj 2011

Mobilreparation

När det kommer till mobilreparation. Då är det mumien.se som gäller. Dom har fixat hela teamets mobiler när vi haft problem med dom. Speciellt arbetar dom med sonyericsson och Apple. Men även Samsung, Nokia och HTC är telefonmodeller som dom är superduktiga på att fixa till. Så har ni problem med er telefon och behöver mobilreparation så är det mumien.se som gäller.

Jag tappade till exempel min Sonyericsson i golvet på ganska låg höjd. Men displayen sprack ändå. Lämnade min mobil till Mikael på Mumien mobiltelefon service i Göteborg. 10 minuter senare var den fixad. Samma sak med min mammas telefon. Fast hon bor i Jönköping och fick den ordnad där istället.

Annars kan man alltid lämna sin telefon till Anovo i Stockholm eller Kristinehamn som dom egentligen ligger i. Dom är långsamma och dyra. Men dom arbetar med garantier på mobiler också vilket är deras styrka. Enligt något oberoende test som jag läste i Mobil eller om det var expressen. Så var det ändå Mumien AB som var det bästa företaget på mobilservice.

Jonas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar