lördag 7 maj 2011

Wendes 2 dagars

När vi åkte ner till wendes 2 dagars så trodde vi kanske inte att vi hade så stora chanser. Laget var decimerat till mig (Stefan) och johan. Jag har dessutom varit sjuk en vecka nu. Men vi lyckades över förväntan. Både med taktik, teamkörning och resultat. Johan vann och jag kom med bra. Försökte mig på en attack på slutet efter att ha legat och beVakat alla som ville hämta in vår johan och starke ögren från Värnamo. Men attacken gick inte hem och jag hade inte riktigt kraft att spurta hem tredjeplatsen.






Men med Johan i sådan här form och med hans tempoegenskaper och det faktumet att han tog 10 viktiga sekunder från någon annan idag så ser det ljust ut inför morgondagen.

När det gäller tjejerna så kom Sara och Martina iväg i en bra utbrytning med både Sara M och Marie L. Inte ens Sverige enda "proffslag" klarade att köra in det så klart. Tyvärr gick det inte så bra att vi fick en pallplats men starkt av Sara och Martina att gå med där.

Här kommer lite resultat med








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar