onsdag 31 augusti 2011

Derosa King 3 RS säljes

Derosa King 3 RS 
Storlek 62 (54,5 cm överrör) Jag är 180 cm som har haft den. 
Svart/vit/ röd matt 
Campagnolo Super record 11 (kassett chorus) 11-25 53-39 172,5 
Deda Presa kolfiberstyre 44 cm 
Deda ultra carbon styrstam 120 mm 
Carbon flaskhållare (1) 
Prologo helkolfiber sadel utan stoppning. (har en repa i sidan) 
TIME RXS pedaler 
Revolver racing 38 mm kolfiberhjul med extra starka Sapim runda ekrar (1097 gram/paret) 

Cykeln köptes förra sommaren och har några smårepor på dom vanliga ställena. Jag är som sagt 180 cm lång och har kapat sadelröret för att passa mig. Men det finns 2 cm att gå på åt respektive håll upp och ner i justermån. 
Jag tänker inte ge mig in på en längre presentation eftersom jag antar att köparen av en sådan här cykel redan vet allt om Derosa. 
Pris: 35.000:- med kolfiberhjul och allt. Inga byten eller prut. 






Observera att Revolver hjulen inte är med på bilden. Det är Bora ultra hjul och dom är INTE med. 
Svar till info [a] teammumien.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar