lördag 10 september 2011

Sista ryck

Egentligen hade jag tänkt åka till Danmark i helgen. Men när biljetten kostade 1699:- med världens girigaste företag Stena Line så sket jag i det och kommer istället köra linjet på Hökensåsloppet. Hoppas får med mig Martin med. Ett sista ryck i seniorklassen i Sverige.

Den 1-2 oktober dock blir det avslutning i Danmark i Bov och Tönder. Skall bli riktigt kul.

I helgen erbjöd vi Jocke för utlåning men dom var inte intresserade så han kör motionslopp i Skåne istället och tjatar på teamchefen att det skall bli ett parallellt elitlag i team mumien.se nästa år.


Jag har ju sagt att jag inte vill ha ett elitlag om inte Mario Cipollini kommer och gästkör. Han var ju inbjuden till två race i år men kom inte. Undrar varför......

Mario, perchè non sei venuto a fare una gara qui in Svezia? Con te possiamo anche vincere.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar