måndag 2 januari 2012

Plötsligt händer det...... INTE

Ni vet Trissreklamen. Plötsligt öppnas en kassa till när du står i en lång kö i snabbköpet. Eller andra helt omöjliga situationer som aldrig brukar hända.

Jag trodde verkligen att jag skulle kunna få uppleva detta den här veckan. Allt hade gått enligt planerna.
2 gympass, 2 styrkepass, 1 tröskelpass, 1 distanspass 3 timmar och så skulle veckan krönas med ett 4 timmars distanspass i går. Men inte fan fick jag till det. Redan efter 3,5 timma var jag hemma igen. Så  inte en enda gång den här vintern har jag lyckats göra på pricken exakt som träningsschemat säger. 

Jag vet inte hur det är för er andra. Men det här är min verklighet. Så oerhört frustrerande.

Är det förresten någon mer än jag som kan uppleva okontrollerad glädje över att sitta på toaletten och titta på benen och helt plötsligt upptäcka en ny blodåder på insidan av låret som inte synts innan. Sådant kan jag leva på länge.

//Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar