onsdag 9 maj 2012

KÖP ALDRIG CASTELLI

Never buy Castelli
Non comprare mai Castelli

Nu har vi kört med Castelli kläder i två år. Och båda gångerna vi beställt har man konsekvent struntat i att leverera i tid. Nu sista gången beställde vi efter vårt teammöte i november. Det tycker man ju ändå skulle vara i god tid till 15 april när Östgötaloppet går. Men icke sa nicke. Dom är fanimej inte kloka.

Jag vill avråda alla cykelklubbar från att beställa någonting från Castellli, om ni inte bara vill ha en hög faktura men aldrig få några saker.

När dom mellan vinklunkarna ibland får för sig att svara på alla otalet frågor vi ställt så är det bara för att rycka på axlarna på det där typiska italienska sättet "varför tjatar du på mig om det där". Jag har fullt upp med att blåsa Nordiska kunder på teamkläder och dricka vin. Sen vet jag inte om det bara beror på italienarna eller om det beror på dom än mer vinsusiga danskarna som agerar mellanhand och aldrig har en aning om någonting.

Nej jag måste tyvärr säga att hur fräcka dom än är så är dom helt omöjliga att ha att göra med. I fortsättningen får det bli fula sladdriga svensktillverkade kläder som sitter som säckar på kroppen. Dom levererar i alla fall.

//Klädansvarig Team CK Mumien.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar