lördag 18 augusti 2012

Klubbmästerskap

Idag kördes CK Lunedis årliga klubbmästerskap, då det inte var några tävlingar i Sverige eller Danmark var det ett perfekt tillfälla att få lite tävlingskänsla och se hur min kropp mår.
Jag passade på att attackera och körde solo större delen av loppet för att ta ut mig maximalt.
Blev ikapp åkt när det var runt 7km kvar, återhämtade mig lite i klungan innan jag gick upp och tryckte på för allt vad jag hade så att det skulle bli ett jobbigt KM för grabbarna på den kuperade banan. Med mindre än kilometern kvar avlöste attackerna varandra och min gode vän Christian vann.

Själv kände jag mig som en segrare, benen svarar riktigt bra efter vurpan. Har bara lite ont i knäet och axeln. Kan jag ha lite tur med mig någon gång i år så blir det en bra höst.


//Jocke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar